Toeristisch ritje ( noodzaak) - Reisverslag uit Gerona, Spanje van Henk Maliepaard - WaarBenJij.nu Toeristisch ritje ( noodzaak) - Reisverslag uit Gerona, Spanje van Henk Maliepaard - WaarBenJij.nu

Toeristisch ritje ( noodzaak)

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

13 September 2017 | Spanje, Gerona

Vandaag begonnen met een ritje naar Girona en terug, we moesten de banden op spanning zien te krijgen, met de tegenwoordige fietspompjes lukt dat bijna niet. Doch veel autogarages, maar geen goede aansluiting voor onze fietsbanden, uiteindelijk een fietszaak in Girona gevonden met een goede fietspomp, daarnaast moesten we nog op zoek naar een batterij voor één der fietsen, want deze mocht niet mee in het vliegtuig, was > dan 350 watt, uit eindelijk toch één gevonden van het zelfde merk, dus deze problemen zijn opgelost. Verder zijn we de oude binnenstad nog doorgefietst, was mooier dan we voor ogen hadden daar we er vorig jaar ook waren geweest met o.a. Ilze, maar ja toen was middags slecht weer en we waren toen lopend met een rolstoel. Bij de kathedraal van Gerona geweest ( gelijk wat gedronken) en daar heeft Jac onze eerste stempels gehaald. Daarna weer terug naar Hotel bij vliegveld en lekker aan het buffet meegedaan, heerlijk gegeten.
Totaal Vandaag 43 km gefietst, bij een temperatuur van 26 - 30 gr.

• 14 September 2017 - 00:05

Tonny:

Hallo allemaal,
    Als we dit lezen zijn we jaloers,hier waaide je uit je verschoning en de nodige plensregens!Geniet er maar lekker van!
    Tonny en Rineke

• 14 September 2017 - 13:16

Piet:

Hallo Allemaal,
    Wij wensen jullie veel succes,en zeker ook fietsplezier met dat mooie weer.
    Piet en Rie

• 14 September 2017 - 19:33

Iris:

De eerste stempels kunnen maar binnen zijn! Leuk om te lezen...
    Groetjes uit een stormachtig Middelharnis

• 17 September 2017 - 10:36

Wil En Aad:

Goede morgen Santiago fietsers.

Een sportief berichtje uit het zonnige Achthuizen.

Jullie hebben inderdaad een sportief en pittig ritje gemaakt gisteren. Ik zag dat jullie op een hoogte reden van ongeveer300 meter. Knap hoor. Vooral voor de dames . Ons petje af hoor voor de dames.
    Jullie zijn goed te volgen op Google Earth. Ook op de foto "s. Je kunt dan zien hoe mooi en soms ruig de natuur is , waar jullie nu rijden. Hopend op een gezonde en plezierige fietstocht verder op deze Camino en op jullie volgende verslag. Een sportieve groet van ons.
    Wil en Aad.